ADIORE - Kolczyki z Szafirem, Cytrynem i Oliwinem
Opis
Dopełnij swój wygląd wykwintnymi kolczykami Omega Lock ze srebra próby 925 ADIORE JEWELS. Ozdobione oszałamiającymi pomarańczowymi szafirami, cytrynem i perydotem, kolczyki te są idealnym wyrazem twarzy. Pokryte 3 mikronami 22-karatowego żółtego złota zapewniają odrobinę elegancji luksus i elegancja. Bezpieczna konstrukcja Omega Lock zapewnia wygodę i trwałość. Wyraź swoje zdanie dzięki ADIORE JEWELS i podnieś swój styl dzięki tym pięknym kolczykom.
OLIWIN (peridot)
Numerologia: 6, 8
Znak zodiaku: Ryby, Lew
Czakra: Splotu słonecznego
Kamień urodzeniowy: Sierpień
Właściwości: Jest symbolem obfitości i dobrobytu. Zgodnie z tradycją, jego noszenie przyciąga do naszego życia miłość. Kiedy kąpiemy się w jego blasku, możemy poczuć miłość Wszechświata, chroniącego nasze serce. Zaś medytacja z Oliwinem sprawia, że oświetla on jasnym blaskiem naszą drogę duchowej odnowy i pozwala odkrywać nowe horyzonty.
CYTRYN
Numerologia: 6
Znak zodiaku:Byk, Lew, Panna, Waga
Czakra: splot słoneczny
Miesiąc urodzenia: listopad
Właściwości: kamień sprzyja utrzymaniu stabilności i bezpieczeństwa w sferze materialnej oraz satysfakcji z życia zawodowego. Kamień ten to również kamień odwagi oraz dobrobytu, dodaje osobie noszącej optymizmu oraz pewności siebie. Szczególnie polecam go osobom potrzebującym wsparcia finansowego.
SZAFIR
Numerologia: 2, 4
Znak zodiaku: waga
Czakra: gardła
Właściwości: Pomarańczowy szafir – przynosi mądrość i wiedzę, dodatkowo wspomaga procesy tworzenia,wzmaga kreatywność i zmysłowość, talizman artystów.
Materiał: Srebro 925 rodowane, Szafir, Cytryn, Oliwin
*Rodowanie to proces polegający na pokrywaniu złota lub srebra warstwą rodu. Dzięki temu wyroby jubilerskie powstałe z tych metali szlachetnych zyskują inny wygląd, a także odporność na zarysowania.
** Wzór faktury kamieni może minimalnie różnić się od tego na fotografii.
Kolor produktu na fotografii może różnić się od rzeczywistego na skutek parametrów oraz ustawień wyświetlacza.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.